زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

..0..

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود یه غریب اشنا دل و جونم ربود این جوری نگام نکن گل ناز مهربون اون غریبه خودتی همیشه پیشم بمون

*********

عشق آتش است.اما هیچ وقت نمی توانی تشخیص دهی که این آتش قلبت را گرما می بخشد ٬ یا آنکه خانه ات را در آتش می سوزاند

********

دل من باز گریست، قلب من باز ترک خورد و شکست، باز هنگام سفر بود و من از چشمانت می خواندم که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد، و از این عشق گذر خواهی کرد، ونخواهی فهمید، بی تو این باغ پر از پاییز است

عزیزم

دوستت دارم

و تاوان آن هر چه باشد ، باشد

دوست خواهم داشت

بیشتر از دیروز

باکی ندارم از هیچ کس و هر کس

که تو را دارم

عزیزم

...

ما دو تن مغرور
هر دو از هم دور
وای در من تاب دوری نیست
ای خیالت خاطر من را نواز شبار
بیش از این در من صبوری نیست
بی تو من تنهای تنهایم
من به دیدار تو می آیم

گل نیلوفر

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه می کردم ترس تموم وجودمو برداشت که شاید منم یه روزمثل گل نیلوفر تنها بشم! سریع از کنار مرداب دور شدم. حالا وقتی که می بینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر می گردم که از تنهایی نمیرم و حالا می فهمم ... گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده...

سهراب

سلام
از امروز می خوام براتون شعر نوع بنویسم
اولیش از سهراب هست
همون شعر معروف (اهل کاشانم)
اما چون طولانیه پارت پارت میزارم
به خون و لذت ببر:

***

اهل کاشانم.
روزگارم بد نیست.
تکه نانی دارم ، خرده هوشی ، سر سوزنی ذوقی .
مادری دارم ، بهتر از برگ درخت .
دوستانی بهتر از آب روان.

***

و خدایی که در این نزدیکی است:
لای این شب بو ها ، پای آن کاج بلند
روی آگاهی آب ، روی قانون گیاه.

***

من مسلمانم .
قبله ام یک گل سرخ .
جانمازم چشمه، مهرم نور .
دشت ، سجاده من
من وضو با تپش پنجره ها می گیرم.
در نمازم جریان دارد ماه ، جریان دارد طیف .
سنگ از پشت نمازم پیداست :
همه ی ذرات نمازم متبلور شده است .
من نمازم را وقتی می خوانم که اذانش را باد،گفته باشد سرگلدسته سرم.
من نمازم را ، پی (تکبیره الاحرام) علف مخوانم، پی قد قامت موج.

***

کعبه ام بر لب آب
کعبه ام زیر اقاقی ها ست
کعبه ام مثل نسیم ، میرود باغ به باغ ،می رود شهر به شهر.

***

حجر الاسود من روشنی باقچه است.


*************


بر گرفته از هفت کتاب سهراب سپهری

خداحافظ عزیزان

خوب امدم با شما ها که به خودتون زحمت دادید نظر گذاشتید مطلب های مارو خوندید خداحافظی کنم
یه خداحفظی گرم گرم اما زیاد طول نمی کشه همش یک هفته تا سه هفته است باید برم مسافرت دیگه آخر شهریوره پیک شولوغی سفر
اما علی هست اونم آپ دیت خواهد کرد
به امید دیدار
ماکه رفتیم اما ایرانسل مو میبرم تا نظرات خوشگولو ی شما رو به خونم
شما رو با یه عکس از اما واتسون (هرمیون گرنج) تنها می زارم در ضمن فردا انتشارات تندیس جلد یک هری پاتر و قدیسان مرگ بارو میزاره و هر 4 شنبه هم عتماد ملی 2 فصل از اون میزاره اما بهتر از اونا www.wizardingworld.com و اون یکیه که گذاشتن
Image and video hosting by TinyPic

ما بیوگرافی رو گذاشتیم دیگه چی میخواین؟؟؟

بیوگرافی کامل کیان

نام : کیان
محل سکونت : تهران ،پاسداران خیابون دولت
سن : 18 ساله 24/1
شغل : محصل
رشته : ریاضی فیزیک
فیافه : چشم و ابرو و مو قهوه ای تیره ، قد 178
توضیحات : ته رفاقت و مرام ، دست دلباز ، مهربوون ، عصبانی می شم (اما رعایت دوستانو میکنم تا جایکه ..........) ، نمک ، شنای قهرمانی (واتر پولو هم خوب بلدم) ، اسکی باز، کارته باز، کوه نورد با تجربه ، خوش خوراک هم هست ، بازی خور ، هکر قابل و در آخر شیک
علاقه : به گو به چی علاقه نداری ؟؟ اما کلا به رپ پرشین و اینگیلیش و فیلم های هنری و اکشن و کمدی از سیاه سفیدش متنفرم و کتاب هم رمان های عشق عاشقی اما از هرچی بگذریم از هری پاتر (هم فیلم و هم کتاب و هم بازیش) نمی گذرو دست کم هرکتابشو 7 یا 8 بار و هر فیلمشو 10تا12 بار دیدم و خوندم و دوستان خیلی خاص هم دوست دارم می دونین کیا رو میگم دیگه
اولین و دومین شرارت : یکیش روزی که به دنیا امد دومیش یادم نیست
درس های که از اش خوشم میاد : ریاضی حسابان زیست فیزیک
رشته : ریاضی فیزیک

درضمن امشب 20:30 گفت فردا خوش تیپ هاو خوشگولو ها میگیرن بیرون نری نمی گیرنت ضایع می شی

خوب اینم از بیوگرافی کیان
نظر یادتون نره( انتقاد ممنوع ، فقط پیشنهاد)
علی هم بیوگرافیشو به زودی می زاره

بابا به خدا ما از نظر بدمون نمیاد ها...