زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

یاداشت های دل انکیز

زندگی یه پله کهنه است به فکر این نباش تنها از اش بگذری دیر تر خراب به شه به فکر این باش
که اگه افتادی یکی دستتو بگیره
*********************************************************************
دنبال یکی باش که اگه تو هر لباسی بودی بازم به گه این مال منه
*********************************************************************
بدتراین چیز اینه که کنارش باشی و بدونی مال تو نست
*********************************************************************
جان دوست دختر یا دوست پسرت نظر بزار D:
نظرات 6 + ارسال نظر
میثم جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://iranfreestart.blogfa.com

دمت گرم خیلی با حال بود
THANKS

همیشه غم پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://0003626.blogfa.com

خدا رو شکر عاشق نیستیم اینم نظر من راستی عشق چیه میشه برام تعریفش کنی تو که معنیشو میدونی جوون من معنیشو بنویس با اینکه جوون من واست مهم نیست به جوون خودت قسمت میدم حالا بهتر شد مگه نه

بازم دستت درد نکنه که تو امدی و نظر گذاشت
جون هیچکس بی اهمیت نیس چه به برسه به جون خودم
تعریفش نوشتنی نیس مگر نه تعریف شو اول بلاگ می زاشتم بعد می گفتم
اول اینو بخوون بعد بقیه رو
مگه نه...
تعریف شو باید از دل خودت بشنوی
bay

مهسا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام کیان جوووووووون .خیلی قشنگ هستش.

najmeh یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

قشنگ بود ممنون

مرتضی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام چون قسم دادی گفتم منم یه نظر بذارم والا عادت ندارم که نظر بدم در مورد هر وبلاگی از حرفهای قشنگی که تو وبلاگت نوشتی خوشم اومد موفق باشی .میدونی من خیلی دوست دخترم رو دوست دارم واگه بخواد به خاطرش سرمم میدم دعا کن به همدیگه برسیم چون خانواده ها مخالفن

اگه قسمت باشه حتما به هم میرسین

لیلا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

ممنون؛ بازم مطالبه عاشقانه بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد