زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

برگی از درخت

عشق را از برگ درخت بیاموز که هر گاه از درخت جدا می شود باز به پایش می افتد تا روزی خاک شود و بهش باز گردد

همکاری

یکی از دوستام پرسیده من رو کا غذ نمی تونم بنویسم(تو امتحان) راه تستی میره
از من کمک خواسته (البته همه را بلده ها)
چی بش بگم؟؟

...........

بچه ها شوخی شوخی سنگ میزدند
و
غورباقه ها جدی جدی می مردند

چگونه اختراع شدن خریددددددددد

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد. زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد! مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد. زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد! از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد. ولی زن همچنان مشغول خرید بود ;)) :d :*

اسمش چی بود؟فکر کنم ی داشت توش

نام تو خاک را کوه می کند
شاخه را درخت میکند
قطره را دریا...
Image and video hosting by TinyPic

سنگی!!!

سنگی!
آره...تو یه سنگی
نمیفهمی!
هیچی نمی بینی
نمی خوای ببینی
آخه مگه میشه...
آدم ببینه یکی داره جولوش پر پر میشه هیچ کاری نکنه!!!
میشه؟؟!!
نمیشه دیگه بابا!!
نمیشه
کی داره پرپر می شه
باید هم به پرسی دیگه
آخه تو نمی بینی
من دارم پرپر میشم
و تو
عین خیالت هم نیس
آدم ببینه یکی داره جولوش می سوزه هیچ کار نکنه!!!
میشه؟؟!!
نه..این مال آدما هست
یادم نبود تو یه سنگی
یادم نبود تو یه سنگی
یادم نبود تو یه سنگی
.
.
.
Image and video hosting by TinyPic

هستی...

هستی...نه...نیستی...
با کی باشم آخه...
اخه تنها که نمیشه...
با تو...!!
دوروغ می گی...؟؟!!
یعنی باور کنم....
یه بوی میاد...
اِ اِ اِ....
بزار یه دقیقه...
انگار بوی گل یاسمن ...
نگاش کن...
ببین..
چه رنگ یاسی قشنگی داره...
اصلاً اسمش هم قشنگه...
اِ...کوشش...
چرا رفت...
مگه نگفتی باهام میمونی...
رفتی...باشه...پس منم مردم...
Image and video hosting by TinyPic

جملاتی از اهل جملات

یه جمله قشنگ از انیشتین میگه:
عشق هم زمان که قلب تو پر میکنه مغز تو خال می کنخ
البته این مال کسایه که مغز دارن تو راحت باش
یه جمله قشنگ دیگه از شکسپیر میگه:
همیشه سعی کن که آرزو هاتو دست بداری و الا مجبور میشوی
تا بدست آورده هات را دوست به داری و الا مجبر می شوی پایین تر از آن را دوست داشته باشی
آقا اصن ترجمه لریش میدونی چیه:
اگه نمی تونی گه بخوری گه می خوری گه به خوری
و یه لطیفه دیگه هست که باید باهاش گریه کرد و اون اینه که
اگه یه پسر با GFخودش 24 ساعت صحبت نکنه افسرده می شه
ولی اگه یه 2ختر با BF خودش 24 ساعت صحبت نکنه با اون یکی BF اش صحبت می کنه :-)

نظر یادتون چی نره

نیلوفر

Image and video hosting by TinyPic
از مرز خوابم می گذشت ،
سایه تاریک یک نیلوفر
روی همه این ویرانه فرو افتاده بود.
کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورده؟


در پس در های شیشه ای رویا ها،
در مرداب بی ته آیینه ها،
هر جا که نن گوشه ای از خودم را برده بودم
یک نیلوفر روییده بود
گویی او لحظه لحظه در تهی من میریخت
و من در صدای شکفتن او
لحظه لحظه خودم را می مردم.


بام ایوان فرو می ریزد
و ساقه نیلوفر برگرد همه ستون ها می پیچد.
کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورده؟


نیلوفر رویید،
ساقه اس از ته خواب شفافم سر کشید.
من به رویا بودم
سیلاب بیداری رسید.
چشمانم را در ویرانه خواب گشودم:
نیلوفر به همه زندگی ام پیچیده بود
در رگ هایش ، من بودم که می دویدم.
هستی اش در من ریشه داشت،
همه من بود

کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورده؟

11



اینم یه عکس برای عاشق های بیکار
Image and video hosting by TinyPic