زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

زیر 18 سال نیاد تو ...

بیوگرافی JOJO

بیوگرافی JOJO :

نام کامل:Joanna Levesque
نام هنری:JOJO
تاریخ تولد: 20 دسامبر 1990
محل تولد:ایالت ماساچوست آمریکا
شغل:بازیگر و خواننده.
قد: 157 سانتی متر.
شغل پدر: خواننده
مادر: Dianna-- شغل: نوازنده کلیسا

جوایز دریافتی: نامزد دریافت جایزه جوانترین خواننده از MTV
http://img.photoamp.com/i/pWrnmD6.jpg
JOJO می گه : من بریتنی شماره 2 نیستم. اون یک رقاص بزرگ و من بلد نیستم برقصم . من بیشتر از یک خواننده ام.

برام خیلی جالبه که مردم در خیابان من رو می شناسند و دخترا نزدیکم می آیند و می گن :"دوست پسر من یک احمق

واقعی بود و تو با آهنگات در این زمینه کمکم کردی که بشناسمش". من خوشحالم که می تونم مردم و با موزیک هایم کمک

کنم.این فرد کسی نیست جز "جوآن نوئل لوزکه" معروف به " JOJO".

در اطراف بوستون در ایالت ماساچوست در آمریکا در اتاقی بزرگ شد که پر شده بود از آهنگ و موسیقی .

مادرش یک تکخوان کلیسا و همچنین گرداننده ی تئاتر موزیکال بود.JOJO از همون موقع تمابل خودش رو به

یادگیری آوازهای روحانی و ملودیها را با نگاه کردن - گوش کردن و تمرین کردن از مادرش یاد می گرفت.

JOJO میگه : " من وقتی تنها دو سال داشتم - آهنگهای بچگانه می خواندم و تکرار می کردم ".

مادر و پدرش وقتی که تنها 5 سال داشت از هم جدا شدند.

هیچ خواهر و برادری نداره و تنها بهترین دوستش شالینا رو مثل خواهر خودش می دونه.
Image and video hosting by TinyPic
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد